WEKO3
アイテム
An Empirical Analysis of the Impacts of the Universal Primary Education Policies on Educational Performances in East Africa: A Comparative Study of Uganda's UPE and Kenya's FPE
https://doi.org/10.24545/00000620
https://doi.org/10.24545/000006208b954978-5b8c-4d3c-b8ce-ba6036beb3a5
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2015-02-06 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | An Empirical Analysis of the Impacts of the Universal Primary Education Policies on Educational Performances in East Africa: A Comparative Study of Uganda's UPE and Kenya's FPE | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ | doctoral thesis | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 (DOI) | 10.24545/00000620 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
アクセス権 | ||||||||
アクセス権 | open access | |||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||
その他(別言語等)のタイトル | ||||||||
その他のタイトル | 普遍的初等教育(UPE)政策の学習習熟度に対する効果の実証分析: ウガンダとケニアの比較研究 | |||||||
言語 | ja | |||||||
著者 |
ATUHURRA, Julius Favourite
× ATUHURRA, Julius Favourite
|
|||||||
著者所属 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | 政策分析プログラム / Policy Analysis Program | |||||||
学位名 | ||||||||
学位名 | 博士 (開発経済学) / Ph.D. in Development Economics | |||||||
学位授与機関 | ||||||||
学位授与機関識別子Scheme | kakenhi | |||||||
学位授与機関識別子 | 12703 | |||||||
言語 | ja | |||||||
学位授与機関名 | 政策研究大学院大学 / National Graduate Institute for Policy Studies | |||||||
学位授与年月日 | ||||||||
学位授与年月日 | 2014-09-03 | |||||||
学位授与番号 | ||||||||
学位授与番号 | 甲第105号 | |||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | 論文審査委員: 松本 朋哉(主査), 園部 哲史, 田中 隆一, 山内 慎子, 西村 幹子(国際基督教大学) | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |